Подорожуючи в листі


 Вчора видався сонячний день. Не піти в парк було неможливим. І хоч всюди болото, і все виглядає ніби суцільний смітник, - коли ти між дерев, це вже не має ніякого значення.

 З дерева впав листок.
Невідомо - було це вчора? Чи він упав ще минулого року, і всю осінь і зиму провів тут - в повітрі, заплутаний між гілками іншого дерева? Зв’язок, який утримує його між сплячими гілками, такий самий тендітний та крихкий, як і сам цей листок.



Я ніяк не можу дізнатись його історію. Але вона точно відома тому, хто живе на цьому листку.
Пора малювати!



Швидкий ескіз.

Якраз купила гладкий акварельний папір, написано - в складі 20 відсотків бавовни. Подивимось.


Бавовна відчувається)






Малюю зразу на чистовик. По-перше, мені подобається, як акварель поводить себе, коли під нею немає олівця. По-друге, лівою рукою легше малювати заливки, а не лінії олівцем))
Текстура паперу чудова, при скануванні проблем не виникає.



У вигляді прінта. 
(Поки писала цей пост, принт вже є на сайті )

Білий фон нагадує мені про сніг в лісі. Тепер він лежить дуже по-особливому, зовсім принишк. Можна потім навіть і не згадати, є сніг в лісі чи немає. Він невидимий сам, але робить помітними безлисті гілки, стовбури. 
Всюди крихітні скарби, зовсім ніби кимось загублені.



... одним малюнком я сьогодні не обмежуюсь.  Мені дуже цікаво, як поведе себе на новому папері нова гуаш. І так з‘являється ще один Подорожуючий в листі.



Це вже відсканований малюнок. 
Так, гуаш теж мені подобається, але від вінзор доведется відмовлятись - мішати всі кольори з 4-ох це точно не для мене))




А тепер постер в рамці. На сайті є




Ось такий настрій.

Дякую за увагу!

Коментарі

Popular Posts

Сови України