Куріпковий туконі і карібу


Щоденник творчого процесу це цікава штука - ескізи нагромаджуються і зникають, я ніколи не повертаюсь до "використаного". Але якщо робочий процес оформити у публікацію, щось таки залишається. І для цього немає місця ніде, окрім блогу.
Тож, недовго думаючи, я розповідатиму про одну з ілюстрацій "Дня народження ялинки" - четвертої книжки-картинки про туконі.

Під час свого спецзавдання, Куріпковий туконі навідується до північних оленів. Тут його помічником стає туконі Карібу.
Ця ілюстрація виконана частково вручну, частково у графічному редакторі.


Починалось усе з такого ескізу.
Крихітний блискавичний малюнок дає зрозуміти, що ти хочеш побачити вкінці. Це найважливіший і найцікавіший етап.

Я ніколи не зустрічала північних оленів, тому щоб намалювати їх, звернулась до гугла. Кожна ілюстрація починається із олівцевих замальовок. При чому перші замальовки - це ті, від яких одразу ж треба відмовитись. Вони потрібні не щоб перемалювати об'єкт, а щоб вивчити його.

Тож, перед тим, як зображувати головну композицію, я малювала багато оленів, щоб вивчити, як вони виглядають. Мені потрібні були натуралістичні олені.



Ви теж затверджуєте собі ескізи?:))

Ілюстрація була вже повністю готова, коли я зрозуміла, що вона мені не подобається. На перший погляд, там були зображені цілком нормальні олені. Але вони не були схожі на карібу - північних оленів. І тоді я наважилась на рішучий крок — перемалювати ілюстрацію повністю. Перший варіант в кольорі я показувати не буду. Покажу тільки робочий ескіз.

Найбільше мене засмутили роги - у північних оленів одна із впізнавальних ознак це розлогі масивні роги, хоч на фото вони зустрічаються і зовсім без. Але коли у всьому стаді у всіх були маленькі, я не знаю - "молоді"? ріжки, втратилась візитна картка "північного оленя". Я б назвала таку деталь,  як роги, в цьому випадку незамінним атрибутом атмосфери))

А тепер друга версія. 


Туконі Карібу (у нього дуже особливі ріжки).




Туконі Карібу і Куріпковий. Здається, це єдиний кадр у книжці, в якому можна розгледіти спинку Куріпкового туконі.


Інколи хочеться, щоб малюнок був таким, як хочеться щоб він був)) 

Дякую за увагу і бажаю всім гарного дня!

Коментарі

Popular Posts

Сови України